Wednesday, March 16, 2011

Tällä hetkellä... / Just nu...



... en valitettavasti ota vastaan uusia tilauksia. Tällä hetkellä on ruuhkaa ja olen myös menossa muutaman viikon kuluttua kevätriehaan myymään tuotteitani joten sinnekin tarttis ommella jotain mukaan otettavaksi.
Tämä koskee siis vaan uusia tilauksia, jo neuvoteltut tehdään tietysti valmiiksi. =)

Huutikseen tulee kuitenkin varmasti jotain jossain vaiheessa, ilmoittelen siitä sitten täällä. ;-)

Uusia tilauksia otan taas vastaan huhtikuun alkupuolella.

Tänne blogiin on lähipäivinä tulossa päivitystä tilatuista tuotteista, enimmäkseen pipoja, pipoja, pipoja... TÄHTIÄ! ;-)



*******

... tar jag tyvärr inte emot nya beställningar. Just nu har jag många på gång och om några veckor ska jag på ett vårjippo och sälja mina produkter så något borde jag sy upp dit också. ;-)
Detta gäller alltså bara nya beställningar, ni som jag redan diskuterat med får såklart era beställningar levererade. =)

Till huuto.net kommer jag antagligen att lägga till nå´t snart, jag meddelar om det här sen. ;-)

I början på april tar jag emot beställningar som vanligt igen.

Hit i bloggen kommer jag inom några dagar att uppdatera lite beställningar, mest mössor, mössor, mössor... STJÄRNOR! ;-)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails