Saturday, February 6, 2010

Arpajaisvoitto! / Lotterivinst!

Onni on suosinut minua jo kaksi kertaa viime aikoina! (Toisesta blogistani löytyy toinen voitto!) Tämän hienon pussinsäilytys"pötkön" voitin jonkin aikaa sitten Tikbumsa blogin arvonnassa! Sanin blogista löytyy paljon muutakin kivaa, kannattaa käydä kurkkimassa!
Tämä tuli todellakin tarpeen, kiitos kiitos! Josko nyt sais ne kangaskassit mukaan kauppaan joka kerta! =)


Jag har haft turen på min sida redan två gånger den senaste tiden! (I min andra blogg finns den andra vinsten! På finska.) Den här fina påsförvarings"rullen" vann jag för en tid sedan i Tikbumsa bloggens lotteri! I Sanis blogg finns också mycket annat skoj, det lönar sig att göra ett besök dit! (Bloggen på finska)
Denna behövs verkligen, tack, tack! Kanske vi nu får tygkassarna med till affären varje gång! =)

1 comment:

  1. Vilken fin blogg du har! :D och vilka fina blöjor du sytt på din andra blogg! TAck för inspirationen! Synda tt framten från myllemuksut är så dyr annars hade jag köpt massa tyger där, deras bambutyger är ju helt underbara!

    Kan tro att blöjsömnad är beroendeframkallande! Fick det alsrig att funka med min stora tjej, men då hade jag inte upptäckt bambu. Nu kör jag på bambu från början och ska precis testa de jag sytt om de funkar bra i modell.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails