Tuesday, April 26, 2011

Retrokas Puoti!

Joku huomasi jo että avasin uuden blogin nimeltään Retrokas Puoti. Sinne olen tänään näpytellyt valmiita pipoja, huiveja, tossuja, tumppuja, tuttinauhoja ym. Tilauksia en valitettavasti pysty tällä hetkellä ottaa vastaan mutta puotiin lisäilen myytäviä juttuja kun niitä välillä valmistuu. Tervetuloa tutustumaan Retrokas Puotiin, klik! =)




Jag har öppnat en ny blogg med namnet Retrokas Puoti, klick, dit jag lägger ut alla färdiga produkter som finns till salu. Tyvärr kan jag inte ta emot beställningar för tillfället. Eftersom de flesta av mina kunder finns här på finska sidan så valde jag att skriva på endast finska i den nya bloggen, men givetvis går det att beställa på svenska också och jag svarar gärna på frågor. =)

4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails