Monday, May 20, 2013

Twist Knot


Uusimmasta naisten Ottobre lehdestä löytyi kivan näköinen tunika/mekko jota päätin kokeilla. Pientä (no okei aika isoa) päänvaiva tuotti kuitenkin ompeluohjeet. Mulla oli visio valmiina päässä miten tuo solmu ja nuo etukaitaleet ommellaan mekkoon mutta huomasin aika nopeasti ettei se niin mennytkään... No pieni konsultointi äidin kanssa puhelimessa selvensi miten tuo ommellaan ja taas ollaan vähän viisaampia. =)
Kangas on viskoositrikoota jotta laskeutuisi hienosti.

Kuten kuvista näkyy niin mulla on nykyään oma sovitusnukke. Hieman liian leveä lantio/peppu hänellä on mutta muuten todella kätevä kapistus ja kerrankin kävi tsäkä, sain hänet halvalla. =)












Jag hittade en skojig tinika/klänning i nyaste Ottobre woman som jag bestämde mig för att prova på. Lite (okej ganska mycket) bekymmer ställde knuten och frambitarna till. Jag hade klart för mig hur jag skulle sy dem men jag upptäckte ganska snart att så var det ju inte alls... Efter lite konsultering per telefon med mamma så löste det sig och nu känner jag mig lite klokare igen. =)
Tyget är viskostrikå för att få ett vackert fall.


Som ni ser på bilderna så har jag nuförtiden en egen provdocka. Hon är lite för bred över höft/rumpa men är nog en väldigt bra hjälp till sömnaden och för en gångs skull hade jag tur, jag fick en henne för en billig slant. =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails