Wednesday, September 18, 2013

These leggings are staring right back at you!


Minun ihka ensimmäiset leggarit ovat nyt tässä! Pakko mun oli kanssa kokeilla sitä Onion leggarikaavaa mitä monet ovat hehkuttaneet. Tilasin omani Ikasyr:iltä. Kangas on myös Ikasyr:in, metrin korkuinen pala jonka keväällä ostin Lapsimessuilla, aivan ihanan pehmoista luomutrikoota.
Ja kaavasta, kyllä, on se hyvä kaava, tosin jouduin kaventamaan lahkeita aika paljon, ehkä pienempi koko olisi alunperin ollut parempi valinta. Näitä pitää kyllä ommella lisää että pärjää koko talven mekkojen kanssa, sukkahousut väistykää! =)






Mina första leggins är nu här! Jag var ju helt klart tvungen att prova Onions leggingsmönster som så många har berömt. Jag beställde mitt mönster från Ikasyr. Tyget är också Ikasyrs, en meters bit som jag i våras köpte på Lapsimessut (Barnmässan), alldeles härligt mjuk ekologisk trikå.
Och mönstret ja, visst är det bra även om jag var tvungen att sy in benen en hel del, kanske en mindre storlek hade varit ett bättre val från början. Mera leggings ska det nog bli så att jag klarar mig hela vintern med klänningar, strumpbyxor ge vika! =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails