Tuesday, April 20, 2010

Kevättakki tai retrotakki / Vårjacka eller retrojacka



Tässä tämä nyt vihdoinkin on! Takki piti ommella jo syksyllä mutta jäi sitten tekemättä. Nyt pitkän talven jälkeen sain sen vihdoinkin ommeltu. Kaava Elsebeth Gyntherin (tietysti!) ja koko 2 vuotta. Päällikangas uutta puuvillakangasta ja vuorena tikkivanu.
Tämä oli minun ihan ensimmäinen takki minkä olen ommellut ja olen kyllä niin tyytyväinen siihen, nyt jo himottaisi tehdä toinen!











Här är den nu! Jackan skulle egentligen sys redan i höstas men den blev ogjord. Nu efter den långa vinter fick jag den dock sydd. Mönstret är Elsebeth Gynthers (förstås!) och storleken 2 år. Yttertyget är ett nytt bomullstyg och på insidan lade jag vaddstickat foder.
Denna var min första jacka jag sytt och jag är väldigt nöjd över den, skulle gärna sy en till!


EDIT 27.4.2010

Livekuvia lisätty!

Livebilder tillsatt!




4 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails