Thursday, May 6, 2010

Tuttinauhoja myytävänä! / Napphållare till salu!



Ompelin eilen "muutaman" tuttinauhan kun yksi kysely niistä jo tuli. Löytyykö näistä teillekin jokin mieluinen niin postia saa laittaa tulemaan: kulinaristi@hotmail.com

Käytin näitten ompelussa sekä uusia että kierrätettyjä kankaita. Kaikki renkaat (jotka ovat erittäin kestäviä ja ruotsin elintarvikeviraston hyväksymiä) ja klipsit ovat uusia.
Tuttinauhan pituus on noin 24 cm.




Igår sydde jag upp "några" napphållare eftersom en förfrågan på dem kommit i min brevlåda. Hittar du också en som du gillar så är det fritt fram att maila mig på: kulinaristi@hotmail.com

Jag använde mig av både nya och återanvända tyg till dessa napphållare. Ringarna (som är väldigt slitstarka och godkända av svenska livsmedelsverket) är nya såsom även klipsen.

Napphållarens längd är ca 24 cm.



1 Kierrätyskangas / Återanvänt tyg
2 Uusi kangas / Nytt tyg
3 Kierrätys / Återanvänt
4 Kierrätys / Återanvänt
5 Uusi / Nytt
6 Uusi / Nytt SOLD!
7 Uusi / Nytt
8 Kierrätys / Återanvänt
9 Uusi / Nytt SOLD!
10 Kierrätys / Återanvänt
11 Kierrätys / Återanvänt
12 Kierrätys / Återanvänt
13 Kierrätys / Återanvänt


Hinta:

6,50 €/1 kpl

12 €/2kpl
18 €/3 kpl jne.

+postikulut: 1 € nauhojen määrästä riippumatta





Pris:

6,50 €/1 st

12 €/2 st
18 €/3 st osv.

+postavgift: 1 € oberoende av mängd



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails