Wednesday, November 18, 2009

Pyyhkeen pidike pyyhkeineen / Handdukshållare med handdukar

Vai mikä tämä nyt on nimeltään..? Äitini ompeli minulle tällaisen joskus aikaisemmin joten idean nappasin siitä. Pyyhkeet ja tarranauhat ovat uusia, retrokangas ja flanelli (muutama kerros pidikkeen sisällä) ovat kierrätyskangasta.
Tämän vein kaverilleni hänen uuteen kotiinsa. Valitettavasti en älynnyt kuvata koko projektia sen kummemmin ilman tuota räikyvää taustaa, toivottavasti kuvista kuitenkin saa selvää...


Eller vad heter nu den här..? Min mamma sydde en handdukshållare till mig för ett tag sedan så därifrån fick jag idén. Handdukarna och kardborrbanden är nya, retrotyget och flanellen (som finns i några lager inuti hållaren) är återanvänt tyg.
Denna gav jag till min kompis till hennes nya hem. Tyvärr fattade jag inte att fotografera allting dess mera utan den färggranna bakgrunden, hoppas ni får nå´t hum om bilderna ändå...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails